14 päevane tagastusõigus
Teil on õigus tasuta kaupa ümber vahetada või tagastada vastu 14-päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.
- Tagastamine ja vahetamine Smart-home kontoris on tasuta
- Esimene tagastamine ja vahetamine pakiautomaadiga on tasuta. Alates teisest vahetusest ja tagastusest tellimuse kohta tasub kõik postikulud klient.
- Tagastamine ja vahetamine kulleriga on 5.50 € Tallinn, Viimsi
- Toote tagastamisel postiautomaadiga SilverGold OÜ kulul, on meil õigus tagastatavalt summalt kinni pidada ostuga seotud postikulud, kui tellimuse lõplik summa on vähem kui 45 euro.
Saatke vahetatav kaup meile tagasi (juhendi vastavalt saamisviisile leiate allpool). Seejärel saatke meile info@smart-home.ee.
Vahetatav kaup ei tohi olla:
- kahjustatud
- rikutud
- kasutatud.
Vahetatav kaup peab olema originaalpakendis, koos originaaletikettidega ja kandmata.
Kuidas tagastada, sain paki Itella Smartpostist
Palun pakendage kaup korrektselt. Valige enda jaoks lähim või mugavaim pakiautomaat. Pakiautomaadis valige “Paki tagastamine”, seejärel sisestage paki kättesaamiskoodi (mille saite telefonile paki jõudmisel Itella Smartpost pakiautomaati) ning pakiautomaat avab õige kapiukse. Pange saadetis kappi, sulgege uks ning toiming on tehtud.
Kuidas tagastada, sain paki Omniva pakiautomaadist
Palun pakendage kaup korrektselt. Valige enda jaoks lähim või mugavaim pakiautomaat. Pakiautomaadis valige “Paki tagastamine”, seejärel kasutage paki tagastamiskoodi (mille saite telefonile paki jõudmisel Omniva pakiautomaati) ning pakiautomaat avab õige kapiukse. Pange saadetis kappi, sulgege uks ning toiming on tehtud.
Samuti saab tagastada või vahetada Tallinna kontoris, Sõle 64 (9.00 - 17.00). Enne vahetamist palun teatage mile, mida te soovite vahetada ja mille vastu → info@smart-home.ee.
Kui kaubal esineb defekt
Kui kaubal esineb puudus, tuleb sellest kohe teada anda meie klienditeenindusele info@smart-home.ee.
Puuduste puhul, mille eest vastutab Smart-home.ee, on tarbijal õigus nõuda selle toote parandamist, kauba vahetamist sama puudusteta mudeli vastu. Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada või parandada, on tarbijal õigus nõuda raha tagasi.
Pretensiooni esitamise aeg on 2 aastat. Pretensiooni alla ei kuulu tooted, mis on läbikantud või toodet on rikutud/kahjustatud.
Pretensiooni esitamisega kaasnevatele küsimustele saate infot Tarbijakaitseameti koduleheküljelt.